İlk olarak 1983 yılında Sürücü Sigorta Acenteliği ile sektöre adım atan Turan Sürücü, 2004 yılında Meral Toraman, Rıza Sürücü ve Duygu Gayemi ile birlikte Can Sigorta ve Reasürans Brokerliğini kurdu. Sektörde bir numara olmayı hedefleyen Can Brokerlik, müşterilerine Acıbadem’deki şirket genel müdürlüğünde hizmet vermektedir.
Can Brokerliğin, bini aşkın kurumsal müşterisi bulunuyor. Brokerliğin kurumsal müşterileri; tekstil, otomotiv yan sanayi, inşaat ve ilgili lokomotif sektörleri, gıda, taşımacılık, denizcilik ve makine ağır sanayi gibi birçok farklı sektörde faaliyet gösteren firmalardan oluşuyor. Kurumsal müşterilerine tüm branşlarda hizmet veren brokerlık, bireysel müşterilerine ise ağırlıklı olarak sağlık sigortaları ve bireysel emeklilik alanında hizmet veriyor.
Dengeli bir portföy
Can Sigorta ve Reasürans Brokerliği, tüm sigorta branşlarında müşterilerine hizmet veriyor. Portföylerindeki branş dağılımının oldukça dengeli olduğunu söyleyen brokerlik, elementer branşlarda yangın, kaza, nakliyat, mühendislik sigortaları ile özellikle son yıllarda talep gören sorumluluk sigortakları alanlarında, elementer dışı branşlarda ise sağlık, hayat ve BES alanlarında üretim yapıyor. Sektördeki tüm yenilikleri takip ettiğini belirten brokerliğin, müşterilerine verdikleri hizmetler arasında sektörel yeni çıkan ürünler, ihracat kredi sigortaları, çeşitli meslek sahiplerine özel sorumluluk poliçeleri de yer alıyor.
Tüm yenilikler takip ediliyor
Can Brokerliğin, müşterilerine sunduğu başlıca ürünleri arasında ticari ve sınai yangın poliçeleri, kar kaybı poliçeleri, mesuliyet poliçeleri, oto poliçeleri, oto dışı kaza poliçeleri, mesleki sorumluluk poliçeleri, ürün sorumluluk, ürün geri toplatma poliçeleri, genel sorumluluk poliçeleri, nakliyat poliçeleri, tekne poliçeleri, makina kırılması, elektronik cihaz, montaj ve inşaat all risks sigorta poliçeleri bulunuyor. Ayrıca, sektördeki tüm yenilikleri takip ettiğini belirten brokerliğin, müşterilerine verdileri hizmetler arasında sektörel çıkan ürünler, ihracat kredi sigortaları, çeşitli meslek sahiplerine özel sorumluluk poliçeleri de yer alıyor.
Sonrası hizmet önemli
Can Brokerliğin, müşterilerine verdikleri hizmetler birkaç kademeden oluşuyor. İlk olarak, müşteri ihtiyaçları belirlemek amacıyla müşteri faaliyetleri inceleniyor ve detaylı bir risk analizi yapılıyor. Bu ihtiyaçlar, uzman danışmanlar aracılığıyla müşteriye iletiliyor ve durum değerlendirmesi yapılıyor. Sonrasında, sektörel yelpazede teminat ve fiyat aralığında araştırma yapılıyor ve müşteriye en uygun teminat belirleniyor. Brokerlik, satış sonrası hizmetin de kendileri için çok önemli olduğunu vurguluyor. Satış sonrası hizmetin ana kollarını; hasar hizmeti, danışmanlık hizmeti, müşteri talepleri doğrultusunda hazırlanan ara raporlamalar, hasar engelleyici öneri paketleri ve eğitim çalışmaları oluşturuyor.